| Reactie: | Terug naar forum | [reageer!] |
| Re(1): Gedateerde informatie | ||
| geplaatst door: Hyppo Wanders op 18/05/2009 om 17:36 | ||
| Beste Ron De werkwijze is als volgt: heeft iemand een correctie of wijziging dan verifieer ik dat eerst bij de pachter of de instantie die de vergunningen uitgeeft. Pas na bevestiging van die persoon of instantie voer ik de wijziging door. In het geval van Ahr Mayschoß heeft hotel Zur Saffenburg nooit gereageerd op een aantal mailtjes van mij. Vandaar dat deze stek zo lang op de site is blijven staan. Vangsten kan ik je niet garanderen. Net als hoog- of laag water. Of bezoekjes van aalscholvers. Daar zal je zelf iets aan moeten doen of mee moeten leren leven. Verrassingen door hoog water kan je voorkomen door bijvoorbeeld de links van de waterstanden te volgen. Zover ik kan nagaan zijn de overige gegevens op deze site juist. In januari zijn de gegevens over Duitsland gecontroleerd. Als er sindsdien iets gewijzigd is, dan hoor ik dat graag. En ik raad iedereen altijd aan om bij het plannen van een vistrip vóóraf de vergunningen te reserveren. | ||
| Onderwerp | Auteur | Reacties | Datum |
Gedateerde informatie n | Ron de Blaauw | ( 8 ) | 16/05/2009 |
> Re(1): Gedateerde informatie | Hyppo Wanders | 18/05/2009 | |
![]() > Re(2): Gedateerde informatie n | gerard | 09/06/2009 | |
![]() ![]() > Re(3): Gedateerde informatie | Hyppo Wanders | 12/06/2009 | |
![]() ![]() ![]() > Re(4): Gedateerde informatie n | gerard | 13/06/2009 | |
![]() ![]() ![]() ![]() > Re(5): Gedateerde informatie n | Hyppo Wanders | 14/06/2009 | |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() > Re(6): Gedateerde informatie n | steven Kroon | 09/07/2009 | |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() > Re(7): Gedateerde informatie n | Robert | 15/10/2009 | |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() > Re(8): Gedateerde informatie | Hyppo | 29/10/2009 | |