| Reactie: | Terug naar forum | [reageer!] |
| Re(3): Gedateerde informatie | ||
| geplaatst door: Hyppo Wanders op 12/06/2009 om 10:53 | ||
| Beste Gerard Ik heb tweemaal in Blens gevist waaronder ook een vrijdag. De omstandigheden waren wisselend. De eerste keer bij zeer veel water (na die beroemde storm) en een keer daarna onder normale omstandigheden. Beide keren hebben we goed gevangen, de tweede keer (normaal weer) beduidend beter. Alles bij elkaar 6 dagen, dus ook vrijdagen. En op die vrijdagen waren de omstandigheden niet anders dan in de weekends. Ik weet niet waarop je doelt met een 'gefilterde of gemanipuleerde informatiebron. Maar als je denkt dat ik doelbewust mensen iets op de mouw speld, dan zit je er faliekant naast. Het zou je sieren als je open kaart speelt en aangeeft waar en waarom ik zou manipuleren. | ||
| Onderwerp | Auteur | Reacties | Datum |
Gedateerde informatie n | Ron de Blaauw | ( 8 ) | 16/05/2009 |
> Re(1): Gedateerde informatie n | Hyppo Wanders | 18/05/2009 | |
![]() > Re(2): Gedateerde informatie n | gerard | 09/06/2009 | |
![]() ![]() > Re(3): Gedateerde informatie | Hyppo Wanders | 12/06/2009 | |
![]() ![]() ![]() > Re(4): Gedateerde informatie n | gerard | 13/06/2009 | |
![]() ![]() ![]() ![]() > Re(5): Gedateerde informatie n | Hyppo Wanders | 14/06/2009 | |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() > Re(6): Gedateerde informatie n | steven Kroon | 09/07/2009 | |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() > Re(7): Gedateerde informatie n | Robert | 15/10/2009 | |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() > Re(8): Gedateerde informatie n | Hyppo | 29/10/2009 | |