Reactie:Terug naar forum[reageer!]

Re(5): Gedateerde informatie
geplaatst door: Hyppo Wanders op 14/06/2009 om 18:02

Oké, dat is een helder verhaal.

De info die ik kreeg over de waterafgifte is afkomstig van de pachter en werd ook nog eens bevestigd door lokale Duitsers. Wie ben ik om dan over de juistheid ervan te twijfelen. Dat is überhaupt het probleem met het vergaren en verstrekken van info. Zo nu en dan moet je mensen of instanties geloven. Zeker als mijn ervaringen daarmee overeenstemmen.

Wat ik bedoelde met 'je moet er mee leren leven' is dat niemand (en ik dus ook niet) je garanties kan geven als het om vliegvissen gaat. Een rivier kan door noodweer hoog staan, aalscholvers kunnen een populatie vlagzalm wegvagen. De ene dag zijn de vangsten grandioos en letterlijk een dag later komt er amper een vis boven water als gevolg van (bijvoorbeeld) een sterke temperatuurval. Daarbij komt dat de een nu eenmaal beter vist en succesvoller is dan de ander.

Deze site en de info die er op staat verstrek ik gratis. Daar gaat nogal wat tijd en geld inzitten. Het geheel wordt niet gesponsord, ik krijg er dus niets voor terug (behalve zo nu en dan een bedank-mailtje van iemand die een leuk weekend heeft gehad op basis van de gegevens). Ik word er dus niet beter van als ik een bepaald water beschrijf. Vandaar dat ik me enigszins aangesproken voel als mij manipulatie in de schoenen wordt geschoven.
Verontschuldigingen geaccepteerd!

Onderwerp Auteur Reacties Datum
Gedateerde informatie  nRon de Blaauw( 8 )16/05/2009
> Re(1): Gedateerde informatie  nHyppo Wanders 18/05/2009
> Re(2): Gedateerde informatie ngerard 09/06/2009
> Re(3): Gedateerde informatie nHyppo Wanders 12/06/2009
> Re(4): Gedateerde informatie ngerard 13/06/2009
> Re(5): Gedateerde informatieHyppo Wanders 14/06/2009
> Re(6): Gedateerde informatie nsteven Kroon 09/07/2009
> Re(7): Gedateerde informatie nRobert 15/10/2009
> Re(8): Gedateerde informatie nHyppo 29/10/2009

Reageer op dit bericht

Naam:
Email:  Verstop Email.
Titel: Re(6):

Tekst:
BoldItalicUnderlineHyperLinkImageHorizontale lijnPreview

NB. We hebben helaas veel last van Spam. Het kan zijn dat je boodschap wordt geweigerd.Dit komt dan door het gebruik van verdachte woorden (pilletjes e.d.).

Daarnaast dien je de code die je in het plaatje ziet exact overtypen in het naastgelegen invoerveld. Help Spam bestrijden!